Multiplayer w Doom Eternal będzie równie satysfakcjonujący, co fabuła

Bethesda nabiła kompozytora DOOM w butelkę

Twórcy Doom Eternal chcą tym razem zaskoczyć graczy i dać im wiele satysfakcji nie tylko w kampanii fabularnej, ale też w trybie multi.

Ekipa z id Software bije się w pierś i obiecuje, że nie popełni tego samego błędu, co w poprzedniej części z 2016 roku. Chodzi o sieciowe rozgrywki, będące kolejną opcją po ukończeniu kampanii fabularnej. Twórcy chcą, aby tryb multiplayer był równie satysfakcjonujący, co fabularna przygoda. W tym celu całkowicie przekształcili sieciowe doznania i tym razem mają nadzieję na powodzenie.

Doom Eternal nie będzie posiadał tradycyjnego trybu deathmatch, a tym razem developer oferuje klimaty bardziej znane z kampanii dla pojedynczego gracza. Battle Mode to 2v1 – przez trzy rundy dwa demony będą stawiały czoła łowcy. Ekipa chce tchnąć ducha kampanii dla pojedynczego gracza, dodać rozgrywce więcej głębi i poprawić się po ostatniej wpadce.

Programiści zapewniają, że wewnątrz cały czas ogrywają tryb sieciowy i odczucia są naprawdę fantastyczne. Co z tego wyjdzie dowiesz się 22 listopada.

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*