RAGE 2 to zabawa i akcja, mniej narracyjnej głębokiej opowieści

Rage 2

Czym będzie RAGE 2? Akcja, narracja, głęboka opowieść czy tylko strzelanie? Twórca zdradza kilka detali.

Ekipy id Software i Avalanche Studios mocno skupiają się na pełnej akcji rozgrywce, mniej interesując się wpadającymi w pamięć opowieściami. Podczas rozmowy z serwisem VG247, reżyser gry Magnus Nedfors stwierdził, że RAGE 2 to nie są fabularne wyżyny na wielką skalę, ale wiele świetnie opowiedzianych mniejszych historii.

Głęboka narracyjna opowieść to nie jest magnes do zgrania w RAGE 2. Tutaj gracz może liczyć na akcję, umiejętności bohatera połączone z wyśmienitą zabawą i mniejsze wątki fabularne, poznawane podczas spotykania przeróżnych NPC na swojej drodze. Środowisko również będzie miało wpływ na ukończenie misji, ale największą zmianą ma być sposób opowiadania historii, jakie ekipy znanych developerów chcą wdrożyć w nadchodzącej strzelaninie.

Grając w ten shooterowy sequel jesteś tu po to, aby bawić się swoim arsenałem i umiejętnościami – o to w całej tej zabawie chodzi. RAGE 2 pojawi się na rynku 14 maja na PlayStation 4, Xboksa One i PC.

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*