Nowy BioShock może być szokiem dla fanów serii

bioshock 3

Twórcy prawdopodobnie będą próbowali eksperymentować i rozwinąć rozgrywkę w najnowszej odsłonie serii BioShock. Co takiego kombinują programiści?

2K Novato prawdopodobnie pracuje przy najnowszej części uwielbianej serii BioShock. Takie gorące wieści przekazał w ubiegłym roku Jason Schreier z serwisu Kotaku. Oczywiście to nic oficjalnego ale znany dziennikarz wspomniał o nowej części znanej serii i tajemniczym developerze. Teraz to studio umieściło ogłoszenie o pracę w temacie programisty „End Game Design Lead”, czyli gry z elementami „usługi” w stylu np. The Division.

Oferta jest dość obszerna i zawiera kilka informacji odośnie kandydata i wymogów developera. Celem twórców jest zapewnienie post-narracyjnych systemów, zadań i postępów graczy. Wspominają oni o fantastycznym świecie, niesamowitej historii i fanatycznych fanach. W najnowszej grze 2K Novato historia się zakończy, ale to właśnie świat jest tym, co chcą powołać do życia i rozwijać programiści. Po napisach końcowych będziesz mógł dalej cieszyć się tajemniczym, jeszcze nie ujawnionym światem, zbierać postępy i na długo radować się tym tytułem.

Starszy projektant musi posiadać co najmniej pięcioletnie doświadczenie w tworzeniu gier wieloosobowych na PC i konsole. Ponadto kandydat powinien mieć bogate doświadczenie w rozwijaniu systemów progresji oraz niemałe pojęcie o mechanice gry. Nie mam nic przeciwko formule „end game”, jednak (nie odkryję Ameryki) wolałbym, aby ekipa w 100 procentach skupiła się na kolejnej niezapomnianej i wspaniałej kampanii dla pojedynczego gracza.

Ponadto szef Take-Two, Strauss Zelnick podczas sprawozdania finansowego drażnił się z graczami, mówiąc o najsilniejszym planie rozwoju w całej historii wydawcy oraz o kontynuacjach największych marek (czyżby chodziło mu o Grand Theft Auto, Mafia, XCOM, BioShock?), a także będącym w produkcji ekscytującym nowym IP. Teraz tylko wypada cierpliwie czekać na gorące zapowiedzi.

Marzę o czymś tak świeżym, genialnym i przekonującym jak poprzednie części serii BioShock. Czy twórcy będą umieli odpowiednio skupić się na fabule oraz zaprojektować grę na lata? Oby tak się stało.

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*