W listopadzie świat obiegła informacja o planowanym zremasterowaniu dwóch odsłon Command & Conquer. Okazuje się, że prace idą pełną parą i najpewniej twórcy na spokojnie wyrobią się na 2020 rok, kiedy to seria będzie świętowała 25-lecie.
Jak za pośrednictwem Reddita informuje Jim Vessella, producent w EA, projekt wszedł w fazę pełnej produkcji. Okazuje się, że grywalna wersja multiplayera w Tiberian Dawn już działa i jest na etapie testów. Pokazano też wstępny projekt odświeżonego interfejsu użytkownika w Command & Conquer Remastered.
„Jednym z najbardziej pożądanych ulepszeń było zmniejszenie potrzeby przewijania paska bocznego tak bardzo, jak to możliwe. […] Aby osiągnąć cel polegający na zmniejszeniu przewijania, zaprojektowaliśmy pasek boczny tak, aby pasował do 18 przycisków budowania.
Zrobiliśmy wszystko, co w naszej mocy, aby uchwycić ducha wizualnego Tiberian Dawn i oczywiście objąć podobne podejście do Red Alert. Odtwarzamy przyciski budowania w duchu stylu Gold Edition, przygotowując je do jakości 4K.” – Jim Vessella, EA Producer
Vessella podkreśla jednocześnie, że ekipa developerska chętnie przyjmie wszystkie sugestie fanów dotyczące ulepszania interfejsu.
Czekam na pierwsze grafiki przedstawiające właściwą grę, a najlepiej na trailer. Czy na tegorocznym E3 dowiemy się czegoś więcej? Oby!