Prace nad Command & Conquer Remastered idą pełną parą

Command & Conquer Remastered works

W listopadzie świat obiegła informacja o planowanym zremasterowaniu dwóch odsłon Command & Conquer.  Okazuje się, że prace idą pełną parą i najpewniej twórcy na spokojnie wyrobią się na 2020 rok, kiedy to seria będzie świętowała 25-lecie.

Jak za pośrednictwem Reddita informuje Jim Vessella, producent w EA, projekt wszedł w fazę pełnej produkcji. Okazuje się, że grywalna wersja multiplayera w Tiberian Dawn już działa i jest na etapie testów. Pokazano też wstępny projekt odświeżonego interfejsu użytkownika w Command & Conquer Remastered.

Command & Conquer Remastered UI

„Jednym z najbardziej pożądanych ulepszeń było zmniejszenie potrzeby przewijania paska bocznego tak bardzo, jak to możliwe. […] Aby osiągnąć cel polegający na zmniejszeniu przewijania, zaprojektowaliśmy pasek boczny tak, aby pasował do 18 przycisków budowania.

Zrobiliśmy wszystko, co w naszej mocy, aby uchwycić ducha wizualnego Tiberian Dawn i oczywiście objąć podobne podejście do Red Alert. Odtwarzamy przyciski budowania w duchu stylu Gold Edition, przygotowując je do jakości 4K.” – Jim Vessella, EA Producer

Vessella podkreśla jednocześnie, że ekipa developerska chętnie przyjmie wszystkie sugestie fanów dotyczące ulepszania interfejsu.

Czekam na pierwsze grafiki przedstawiające właściwą grę, a najlepiej na trailer. Czy na tegorocznym E3 dowiemy się czegoś więcej? Oby!

Adam to ustatkowany gracz z krwi i kości. Mąż, ojciec, a także wieloletni miłośnik elektronicznej rozrywki w formie wszelakiej. Gry wideo traktuje jako coś znacznie powyżej zwykłego hobby, wynosząc je ponad inne pasje – muzykę i książkę – dostrzegając jednocześnie, jak wiele mają one wspólnego z innymi sferami jego zainteresowań.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*