Biznesowe aspekty tworzenia gier

Aspekty tworzenia gier

Prawno-biznesowe aspekty tworzenia gier komputerowych – temu poświęcona była współorganizowana przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego konferencja Mastering The Game, która odbyła się w dniach 4-5 listopada w Krakowie.

Na to interaktywne wydarzenie, organizowane w ramach Prezydencji Polski w Radzie Państw Morza Bałtyckiego, zaproszeni zostali producenci i wydawcy gier komputerowych, ale także inne osoby zainteresowane zaproponowaną problematyką. Poruszono m.in. tematy związane ze specyfiką prawno-biznesową rynków gier komputerowych krajów regionu Morza Bałtyckiego, zagadnienia prawa własności intelektualnej w tej branży oraz konkretne przykłady problemów prawnych, przed którymi stoją producenci gier w naszym regionie. Do grona panelistów organizatorzy konferencji zaprosili najlepszych specjalistów z branży elektronicznej rozrywki oraz współpracujących z nimi na co dzień prawników. Pośród wymienionych znaleźli się m.in. Michał Bobrowski i Mariusz Klamra z portalu GRY-Online, Mariusz Socha z Ganymede, Rafał Jaki i Rafał Kłoczko reprezentujący firmę CD Projekt RED, Bartłomiej Rozbicki (CEO ATGames) a nawet David Greenspan pełniący funkcję Senior Directora w BANDAI NAMCO Entertainment America.

Jeśli jesteś zainteresowany tym co Cię ominęło, zapraszamy do pobrania programu opisywanej konferencji, której organizatorami byli Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Światowa Organizacja Własności Intelektualnej (WIPO) oraz Narodowe Centrum Kultury, przy współpracy z Krakowskim Parkiem Technologicznym.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*