Pora na kolejny odcinek podcastu dotyczącego strzelaniny Returnal na PlayStation 5. O czym tym razem rozmawiają twórcy?
W marcu na PS5 wyląduje kolejna produkcja studia Housemarque – Returnal. W najnowszym materiale, poza świeżymi fragmentami z rozgrywki, możesz dowiedzieć się co nieco o przejściu z 2D na pierwszą ich produkcję w pełnym 3D. Poprzednie tytuły jak Resogun czy Nex Machina to całkiem inna rozgrywka niż możesz zaobserwować w Returnal.
Reżyser Harry Krueger wspomina także o wykorzystaniu adaptacyjnych triggerów w kontrolerze DualSense, podczas przełączania trybów strzelania. Dla niego opcja ta jest równie ważna jak inne aspekty produkcji, a sam tytuł jest bardziej skupiony na narracji niż było to w poprzednich projektach.
W czasie rozmowy ponownie możesz cieszyć oko kolejnymi fragmentami z gry pełnymi akcji, szybkich uników czy niemal ciągłego i intensywnego strzelania.