Returnal na PS5 to nowe wyzwanie dla twórców

returnal

Pora na kolejny odcinek podcastu dotyczącego strzelaniny Returnal na PlayStation 5. O czym tym razem rozmawiają twórcy?

W marcu na PS5 wyląduje kolejna produkcja studia Housemarque – Returnal. W najnowszym materiale, poza świeżymi fragmentami z rozgrywki, możesz dowiedzieć się co nieco o przejściu z 2D na pierwszą ich produkcję w pełnym 3D. Poprzednie tytuły jak Resogun czy Nex Machina to całkiem inna rozgrywka niż możesz zaobserwować w Returnal.

Reżyser Harry Krueger wspomina także o wykorzystaniu adaptacyjnych triggerów w kontrolerze DualSense, podczas przełączania trybów strzelania. Dla niego opcja ta jest równie ważna jak inne aspekty produkcji, a sam tytuł jest bardziej skupiony na narracji niż było to w poprzednich projektach.

W czasie rozmowy ponownie możesz cieszyć oko kolejnymi fragmentami z gry pełnymi akcji, szybkich uników czy niemal ciągłego i intensywnego strzelania.

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*