Wygląda na to, że jedno przejście Cyberpunka 2077 będzie dopiero początkiem przygody. Twórcy robią wszystko, abyś zagrał jeszcze raz i jeszcze raz.
W cyberpunkowej opowieści wielką rolę będą odgrywać ścieżki życia – Nomad, Corpo i Street Kid. Każda z nich będzie wpływać na narrację, rozgrywkę i inne szczegóły. Gracz będzie mógł odgrywać kilka ról i korzystać z dobrodziejstw poszczególnych ścieżek.
Senior Quest Designer Philip Weber w rozmowie na forum CD Projekt RED przyznał, że system gry i ścieżki życia znaczenie zwiększą wartość kolejnego przejścia gry i zmotywują graczy do poznania innych doznań wybierając kolejną ścieżkę. Projektanci questów już od dawna są przyzwyczajeni do opowiadania nieliniowych historii, a mając taką postać jak V, można zrobić jeszcze więcej tego co twórcy lubią najbardziej.
Okazuje się, że wybranie innej ścieżki życia będzie owocowało w zupełnie odmienne doświadczenia i odgrywanie innych ról. To dość interesujące ale jestem ciekawy czy ten magnes, o którym wspomniał twórca będzie tak silny, aby wielokrotnie ukończyć tę ogromną grę.