Możesz wierzyć lub nie ale wiele lat pracy przy Cyberpunk 2077 i do tego całkowite koszty marketingu już się zwróciły. Teraz pora na zyski.
Studio CD Projekt RED w oświadczeniu dla inwestorów napisało, że w dzień po premierze zwróciły się już koszty produkcji gry oraz marketingu i promocji (aż do końca 2020 roku). Na taki stan rzeczy wpływ z pewnością miała ogromna liczba pre-orderów, bo było ich aż 8 milionów, z czego 74 procent z nich to cyfrowe wersje. Kilka długich lat hype’u się opłacało, a premierowa gorączka z pewnością trwać będzie jeszcze przez długi czas.
59 procent graczy wybrało wersję PC, a 41 procent konsolowe wydanie. Warto też dodać, że gra pobiła rekord jednoczesnej liczby graczy na Steamie (tryb dla pojedynczego gracza), z milionem osób grających w tym samym czasie. Niesamowite doniesienia i gratulacje, ale byłoby jeszcze lepiej, gdyby przygoda w Night City była lepiej zoptymalizowana i wolna od koszmarnych błędów, szczególnie w konsolowej wersji.