Cyberpunk 2077

Obserwuj
5

Bardzo dobry

5.2

Średnia ocen

Sprzedaż Cyberpunk 2077 pokryła już koszty produkcji i marketingu

cyberpunk 2077

Możesz wierzyć lub nie ale wiele lat pracy przy Cyberpunk 2077 i do tego całkowite koszty marketingu już się zwróciły. Teraz pora na zyski.

Studio CD Projekt RED w oświadczeniu dla inwestorów napisało, że w dzień po premierze zwróciły się już koszty produkcji gry oraz marketingu i promocji (aż do końca 2020 roku). Na taki stan rzeczy wpływ z pewnością miała ogromna liczba pre-orderów, bo było ich aż 8 milionów, z czego 74 procent z nich to cyfrowe wersje. Kilka długich lat hype’u się opłacało, a premierowa gorączka z pewnością trwać będzie jeszcze przez długi czas.

59 procent graczy wybrało wersję PC, a 41 procent konsolowe wydanie. Warto też dodać, że gra pobiła rekord jednoczesnej liczby graczy na Steamie (tryb dla pojedynczego gracza), z milionem osób grających w tym samym czasie. Niesamowite doniesienia i gratulacje, ale byłoby jeszcze lepiej, gdyby przygoda w Night City była lepiej zoptymalizowana i wolna od koszmarnych błędów, szczególnie w konsolowej wersji.

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*