Taka była oryginalna historia Assassin’s Creed Shadows, zobacz grafiki

assassin's creed japan

Jeśli narzekasz na brak klimatu i bohaterów Assassin’s Creed Shadows to powinieneś poznać oryginalny zarys fabuły japońskiej odsłony serii.

Użytkownik platformy X InfinitaleComic, który wcześniej (2013 – 2014) pracował przy Assassin’s Creed Shadows, podzielił się pierwotną historią gry. Okazuje się, że już dekadę temu studio Ubisoft pracowało przy japońskich przygodach asasynów, doskonale zdając sobie sprawę z oczekiwań fanów. Oryginalna fabuła była zupełnie inna od teraźniejszej lecz dopiero po premierze Shadows można będzie wyrobić swoje zdanie.

Według InfinitaleComic historia gry miała skupiać się wokół „Miecza Edenu” (znanego również jako „Excalibur”, „Honjō Masamune”, „Miecz Czyngis-chana” itp.). Najwyraźniej miecz ten dał swojemu posiadaczowi, Oda Nobunadze, nieuczciwą przewagę w jego dążeniu do podboju Japonii. Podczas rozgrywki gracze mieli wcielić się w młodego mnicha Yamauchi Taka.

Po zamordowaniu Nobunagi przez Hattori Hanzo, młody bohater stałby się częścią Bractwa. Następnie pod okiem Hanzo miał zostać wyszkolony na asasyna (Shinobi). Potem Bractwo miało próbować przetransportować odzyskany miecz z Japonii, ale zostało zaatakowane przez statki jezuickie (Templariuszy) i miecz miał zostać utracony.

Były twórca w swoim poście ujawnia jeszcze więcej wątków i chyba szkoda, że nic z tego nie znajdzie się w Assassin’s Creed Shadows. Dodatkowo ubolewa, że jego bohaterów zastąpiono obecnymi – czarnoskórym samurajem Yasuke i kobietą-shinobi o imieniu Naoe. Poza historią twórca zaprezentował grafiki z wczesnej wersji japońskiego AC. Którego bohatera byś wybrał?

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*