Jeśli narzekasz na brak klimatu i bohaterów Assassin’s Creed Shadows to powinieneś poznać oryginalny zarys fabuły japońskiej odsłony serii.
Użytkownik platformy X InfinitaleComic, który wcześniej (2013 – 2014) pracował przy Assassin’s Creed Shadows, podzielił się pierwotną historią gry. Okazuje się, że już dekadę temu studio Ubisoft pracowało przy japońskich przygodach asasynów, doskonale zdając sobie sprawę z oczekiwań fanów. Oryginalna fabuła była zupełnie inna od teraźniejszej lecz dopiero po premierze Shadows można będzie wyrobić swoje zdanie.
![](https://ustatkowanygracz.pl/wp-content/uploads/2024/05/assassins-creed-japan-game-1.jpg)
Według InfinitaleComic historia gry miała skupiać się wokół „Miecza Edenu” (znanego również jako „Excalibur”, „Honjō Masamune”, „Miecz Czyngis-chana” itp.). Najwyraźniej miecz ten dał swojemu posiadaczowi, Oda Nobunadze, nieuczciwą przewagę w jego dążeniu do podboju Japonii. Podczas rozgrywki gracze mieli wcielić się w młodego mnicha Yamauchi Taka.
![](https://ustatkowanygracz.pl/wp-content/uploads/2024/05/assassins-creed-japan-game-2.jpg)
Po zamordowaniu Nobunagi przez Hattori Hanzo, młody bohater stałby się częścią Bractwa. Następnie pod okiem Hanzo miał zostać wyszkolony na asasyna (Shinobi). Potem Bractwo miało próbować przetransportować odzyskany miecz z Japonii, ale zostało zaatakowane przez statki jezuickie (Templariuszy) i miecz miał zostać utracony.
![](https://ustatkowanygracz.pl/wp-content/uploads/2024/05/assassins-creed-japan-game-3-854x1024.jpg)
Były twórca w swoim poście ujawnia jeszcze więcej wątków i chyba szkoda, że nic z tego nie znajdzie się w Assassin’s Creed Shadows. Dodatkowo ubolewa, że jego bohaterów zastąpiono obecnymi – czarnoskórym samurajem Yasuke i kobietą-shinobi o imieniu Naoe. Poza historią twórca zaprezentował grafiki z wczesnej wersji japońskiego AC. Którego bohatera byś wybrał?
![](https://ustatkowanygracz.pl/wp-content/uploads/2024/05/assassins-creed-japan-game-4.jpg)