Tryb „No Return” w remasterze The Last of Us 2 będzie stresujący i pełny wyzwań

no return

19 stycznia zadebiutuje remaster The Last of Us: Part II z całkiem nowym trybem „No Return”. Zapowiada się jazda bez trzymanki.

Na platformie X starszy grafik postaci Del Walker z Naughty Dog jednoznacznie określił nowy tryb w nadchodzącym remasterze i nie będzie to przygoda dla słabeuszy. Twórca napisał, że zabawa w „No Return” będzie stresująca i niezalecana dla graczy mających „słabe serca”.

Chyba nie są to słowa rzucane na wiatr, bo zaprezentowany wcześniej trailer naprawdę zwiastuje coś przerażającego z mrocznymi, obskurnymi lokacjami i hordami wrogów.

W nowym trybie możesz liczyć na różne lokacje (których ma być aż 12), a także kilka grywalnych postaci, w tym Ellie, Abby, Dina, Lev, Jesse czy Tommy. Pojawią się też różne typy wrogów (w tym Król Szczurów), a także stroje dla postaci, losowe modyfikatory rozgrywki i nie tylko. Warto będzie sprawdzić w akcji nowy dodatek.

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*