Twórcy Control uważają, że tworzenie gier na dwie generacje konsol jest do bani

control

To z pewnością nie jest komfort i raz na kilka lat trzeba się z tym zmierzyć.

Szef do spraw komunikacji w Remedy, Thomas Puha w rozmowie z serwisem IGN powiedział, że tworzenie gier jednocześnie na dwie generacje konsol nie jest ani łatwe ani zabawne – po prostu jest do bani.

Puha stwierdził, że wspierając poprzednią generację, musisz upewnić się, że wszystko gra, a potem to co wnosisz do następnej generacji jest nadal ograniczone przez wybory, których dokonałeś lata temu dla poprzedniej konsoli. To nie jest zbyt realne, że w tej starej grze po prostu twórcy przerobią wszystko, a następnie przeniosą ją do następnej generacji.

Można tylko zdawać sobie sprawę z tych słów i wierzyć, że praca na dwie generacje konsol jest trudna i pełna nieprzyjemnych niespodzianek.

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*