Nie będzie nudy w cyberpunkowej metropolii od CD Projekt RED. Polski developer chce wykorzystać i zainteresować graczy każdym zakątkiem miasta.
Wielu twórców pracując przy otwartych światach buduje ogromne mapy w wielu aspektach wypełnione pustką. Mnóstwo zadań pobocznych szybko staje się powtarzalna i nie zachęca do dalszej eksploracji. W Cyberpunk 2077 ma być inaczej, a miasto nie tylko będzie atrakcyjne ale też pełne licznych zróżnicowanych aktywności.
Senior concept artist Marthe Jonkers w rozmowie z Official PlayStation Magazine potwierdziła to, co było słyszane już wcześniej. Misje poboczne to jedno z ważniejszych zadań ekipy, bez durnych zapychaczy i brakiem powtarzalności i nudy. Ogromna powierzchnia Night City to wielka przewaga jakości nad ilością, bez banalnych i prostych aktywności pobocznych.
Budynki mają nie być puste a każde odwiedzone miejsce to wysoka jakość eksploracji. Każdy zakątek miasta to coś interesującego, zachęcającego do dalszego zwiedzania. Czy zapowiedzi o szczerości w rozmowie w kwietniu 2020 roku okażą się prawdziwe, a ulice metropolii będą pełne wciągających aktywności?