Wysoka jakość eksploracji kluczem do bram Night City

cyberpunk 2077

Nie będzie nudy w cyberpunkowej metropolii od CD Projekt RED. Polski developer chce wykorzystać i zainteresować graczy każdym zakątkiem miasta.

Wielu twórców pracując przy otwartych światach buduje ogromne mapy w wielu aspektach wypełnione pustką. Mnóstwo zadań pobocznych szybko staje się powtarzalna i nie zachęca do dalszej eksploracji. W Cyberpunk 2077 ma być inaczej, a miasto nie tylko będzie atrakcyjne ale też pełne licznych zróżnicowanych aktywności.

Senior concept artist Marthe Jonkers w rozmowie z Official PlayStation Magazine potwierdziła to, co było słyszane już wcześniej. Misje poboczne to jedno z ważniejszych zadań ekipy, bez durnych zapychaczy i brakiem powtarzalności i nudy. Ogromna powierzchnia Night City to wielka przewaga jakości nad ilością, bez banalnych i prostych aktywności pobocznych.

Budynki mają nie być puste a każde odwiedzone miejsce to wysoka jakość eksploracji. Każdy zakątek miasta to coś interesującego, zachęcającego do dalszego zwiedzania. Czy zapowiedzi o szczerości w rozmowie w kwietniu 2020 roku okażą się prawdziwe, a ulice metropolii będą pełne wciągających aktywności?

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*