Twórcy nie chcą więcej crunchu i wolą opóźnić wydanie gry.
The Wolf Among Us 2 zostało opóźnione na 2024 rok. Studio Telltale Games poinformowało na Twitterze, że poślizg związany jest z chęcią dostarczenia sequela takiego na jaki zasługują fani, jednocześnie chcąc chronić zdrowie swoich pracowników. Więcej w tym temacie powiedział szef studia, Jamie Ottilie w rozmowie z serwisem IGN.
Twórca dobrze wie, że jak gra zostanie wydana w stanie niezadowalającym fanów, to ekipa zostanie, jak to określił – rozerwana na strzępy. Oczekiwania są bardzo wysokie i potrzeba czasu na ich spełnienie. Ottilie dodał, że już kiedyś twórcy crunchowali (praca przez dłuższy czas ponad normę) i nie chcą robić tego ponownie. Teraz najważniejsze jest dokonywanie lepszych wyborów, zdrowa kultura pracy, i nie wypalenie pracowników, których rekrutacja w ostatnich latach była bardzo trudna. Świetna decyzja i oby inni deweloperzy brali przykład.
Potwierdzono też, że The Wolf Among Us 2 zmieniło silnik na Unreal Engine 5. Gra pojawi się na PS5, Xbox Series X/S, PS4, Xbox One i PC.