Zdrowa kultura pracy ważniejsza niż pośpiech – The Wolf Among Us 2 opóźnione

the wolf among us 2

Twórcy nie chcą więcej crunchu i wolą opóźnić wydanie gry.

The Wolf Among Us 2 zostało opóźnione na 2024 rok. Studio Telltale Games poinformowało na Twitterze, że poślizg związany jest z chęcią dostarczenia sequela takiego na jaki zasługują fani, jednocześnie chcąc chronić zdrowie swoich pracowników. Więcej w tym temacie powiedział szef studia, Jamie Ottilie w rozmowie z serwisem IGN.

Twórca dobrze wie, że jak gra zostanie wydana w stanie niezadowalającym fanów, to ekipa zostanie, jak to określił – rozerwana na strzępy. Oczekiwania są bardzo wysokie i potrzeba czasu na ich spełnienie. Ottilie dodał, że już kiedyś twórcy crunchowali (praca przez dłuższy czas ponad normę) i nie chcą robić tego ponownie. Teraz najważniejsze jest dokonywanie lepszych wyborów, zdrowa kultura pracy, i nie wypalenie pracowników, których rekrutacja w ostatnich latach była bardzo trudna. Świetna decyzja i oby inni deweloperzy brali przykład.

Potwierdzono też, że The Wolf Among Us 2 zmieniło silnik na Unreal Engine 5. Gra pojawi się na PS5, Xbox Series X/S, PS4, Xbox One i PC.

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*