3 miliony graczy poznało średniowieczną opowieść w Kingdom Come: Deliverance

Kingdom Come Deliverance

Czeskie studio ma powody do świętowania, bo ich średniowieczna opowieść świetnie się sprzedaje.

Deep Silver ogłosiło, że Kingdom Come: Deliverance sprzedało się w liczbie ponad 3 milionów egzemplarzy na całym świecie (wszystkie platformy). Właśnie z tego powodu, twórcy chcąc uczcić ten znakomity wynik wprowadzili nowe logo studia.

Gra potrzebowała dwóch lat, aby osiągnąć ten świetny wynik, a dodatki sprzedały się w liczbie 1,5 mln kopii. Poza tym teraz od 18 do 22 czerwca na Steam możesz zagrać w Kingdom Come: Deliverance całkowicie za darmo.

Aktualnie czeska ekipa pracuje przy niezapowiedzianym nowym projekcie i powiększa swoje szeregi, aby w następnym roku liczyć już 180 osób.

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*