Multiplayer w Cyberpunk 2077? Twórcy nie mówią „nie”

cyberpunk 2077

Choć najważniejsze to wrażenia dla pojedynczego gracza, interesująca fabuła i swoboda w eksploracji olbrzymiego świata.

W wywiadzie dla serwisu Eurogamer, lead quest designer Paweł Sasko zapytany o tryb multiplayer stwierdził, że na tę chwilę liczy się wyłącznie ciekawa kampania fabularna. Kwietniowa premiera to tylko rozgrywka dla pojedynczego gracza i twórcy na obecną chwilę nie pracują przy sieciowej zabawie.

Po wydaniu gry jest szansa na tryb multiplayer, bo programiści nie mówią nie. Może być tak jak było z Red Dead Redemption II, kiedy sieciowe starcia miały późniejszą premierę. To jednak będzie wymagało wiele czasu, bo studio Rockstar Games równolegle pracowało przy multiplayerze, a tutaj sytuacja jest nieco inna.

Prawda jest taka, że Cyberpunk 2077 to na tę chwilę wciągająca fabuła, satysfakcjonujące strzelanie, futurystyczne rozwiązania i wspaniałe wielkie miasto. Szykuje się zabawa na kilkadziesiąt godzin, a co będzie potem – zobaczymy.

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*