Cyberpunk 2077

Obserwuj

Napięty okres, hype napędzający klimat i widmo zbliżającej się premiery Cyberpunka

cyberpunk 2077

Ekipa CD Projekt RED wchodzi w czas wzmożonej pracy, aby dotrzymać kwietniowy termin premiery Cyberpunka 2077.

Crunch, czyli okres nadgodzin i mocno intensywnej pracy, twórcy gier znają aż za dobrze. Szczególnie odczuwalny jest on przy wielkich projektach, kiedy termin zbliża się nieubłagalnie a spraw do zrobienia pozostaje wiele. Studio CD Projekt RED podczas kończenia prac przy Wiedźminie 3 to mocny crunch i trudna sytuacja pracowników zostających o wiele dłużej w pracy.

Czy tym razem będzie podobnie? Pojawiły się informacje, że w studiu przyjęto nieobowiązkowy układ pracy, aby zwalczyć crunch. Szef krakowskiego oddziału firmy, John Mamais w wywiadzie dla serwisu GameSpot stwierdził, że w ekipie jest teraz „zdrowa presja” ale mimo to wszyscy ciężko pracują bo gra jest wielka, a atmosfera w pracy jest jedną wielką ekscytacją osiąganymi wynikami.

Twórcy cieszą się, jak mogą widzieć na przeróżnych branżowych imprezach zadowolenie i ekscytację graczy oglądających Cyberpunka, co przekłada się na podobną atmosferę w ekipie. Takie momenty nie tylko utrzymują hype ale i wywierają presję, co można podciągnąć pod swego rodzaju specyficzny, pozytywny klimat podczas pracy.

Trzymamy kciuki za terminowość i prawdziwy efekt „wow” po premierze.

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*