No Man’s Sky z kolejnymi usprawnieniami w tym roku?

no mans sky

Z pewnością każdy z Was zna historię towarzyszącą No Man’s Sky, flagowemu tytułowi studia Hello Games. Skutecznie pompowany balonik przed premierą, wielki zawód graczy związany z tym jak rzeczona gra wypadła w praniu, oraz długie oczekiwania na upragnione modyfikacje. Całe szczęście ekipa z Wielkiej Brytanii nie poddała się i w końcu przygotowała oraz zaimplementowała rozwiązania, które sprawiły, że No Man’s Sky odżyło na nowo.

Tym, co sprawiło, że dzieło Hello Games nabrało rozpędu był zdecydowanie update z 2018 roku, który dał możliwość pełnoprawnej rozgrywki multiplayer. W kolejnych miesiącach deweloperzy nie próżnowali i sukcesywnie swoją grę rozwijali. Co ważne, po uzasadnionych, negatywnych reakcjach społeczności gamingowej związanych z jakością produkcji w momencie startu, prace wykonywane przez studio w kontekście jej ulepszania spotkały się już z odmiennymi reakcjami. Wiadomo, że błędy są wkalkulowane w tego typu działania, ale istotne jest jak się do nich podchodzi. Hello Games pokazali, że mają głowę na karku, potrafią przyjmować feedback i wyciągnęli właściwe wnioski.

Jestem wielkim entuzjastą No Man’s Sky i regularnie wracam do swoich kosmicznych przygód. Także wspólnie z córką o czym pisałem już dawno temu. Dlatego niezmiernie cieszy mnie informacja jaka pojawiła się na oficjalnym blogu studia Hello Games. Wszystko wskazuje na to, że jeszcze w tym roku doczekamy się kolejnych usprawnień i do tego – jak sami twórcy określili – ambitnych.

Niestety nie podano szczegółów związanych z planowanymi działaniami i pozostają nam jedynie spekulacje. Być może doczekamy się funkcji crossplay? A jak Wy myślicie, co nowego spotka nas w świecie No Man’s Sky? A może macie już konkretne oczekiwania?

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*