Sea of Thieves odrodziło się i radzi sobie znakomicie

Sea of Thieves

Kto by pomyślał, że akurat ten tytuł nie tylko odrodzi się, ale i zanotuje świetną sprzedaż liczoną w grubych milionach.

Mamy kolejny przykład, że premierę gry z małą zawartością i negatywnymi opiniami graczy, dzięki ciężkiej pracy można przemienić w „żyjącą” i cieszącą się powodzeniem produkcję.

Ekipa Rare ogłosiła że gra Sea of ​​Thieves przekroczyła już 15 milionów graczy od czasu premiery. W pierwszej połowie 2020 roku sieciowy tytuł miał więcej graczy niż w całym 2019 roku, a na Steamie zagrało już milion osób.

Produkcja z piratami została wydana w 2018 roku, jednak mała różnorodność misji spowodowała negatywne opinie grających. Twórcy jednak nie poddali się i po ulepszeniu starych i wprowadzeniu wielu nowych aktywności tytuł odrodził się.

Gratulacje! Sea of Thieves dostępne jest na Xboksie One i PC.

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*