Opóźnienie Assassin’s Creed Shadows to koszt ponad 21 milionów USD

assassin's creed shadows

Jeśli martwisz się, że to niejedyne opóźnienie Assassin’s Creed Shadows to raczej możesz spać spokojnie. Nie będzie kolejnego poślizgu.

Podczas przemówienia dotyczącego wyników kwartalnych Ubisoftu, dyrektor ds. finansów, Frédérick Duguet oznajmił, że choć Shadows było już gotowe na listopadową premierę to twórcy zdecydowali się przełożyć wydanie gry. Deweloper chciał mieć pewność, że premierowe wydanie najnowszej części Assassin’s Creed będzie udanym doświadczeniem już od pierwszego dnia. Poza tym Duguet potwierdził, że lutowa data premiery jest niezagrożona i gra ukaże się w doskonałej jakości.

Ponadto firma Ubisoft ujawniła, że dodatkowy czas na prace przy Assassin’s Creed Shadows zwiększy koszty rozwoju gry o 21,7 miliona dolarów. Mam wielką nadzieję, że te niemałe pieniądze zostaną dobrze wykorzystane i przygody Naoe i Yasuke będą technicznym majstersztykiem.

Assassin’s Creed Shadows ukaże się 14 lutego 2025 roku na PS5, Xboksa Series X/S i PC.

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*