GTA 6 jest już ponoć gotowe, ale do perfekcji jeszcze daleko

gta 6

Rockstar Games przyzwyczaiło graczy do wysoko postawionej poprzeczki w temacie dopracowania swoich produkcji i nie inaczej ma być tym razem.

Wiadomość o kolejnym opóźnieniu premiery Grand Theft Auto 6, jeszcze przed rozpoczęciem 2026 roku, z pewnością dla niektórych jest sporym ciosem, ale deweloper ma ku temu dobre powody. Tom Henderson z Insider Gaming zauważył w najnowszym podcaście, że gra podobno jest już „gotowa do gry” od „bardzo dawna”.

Znany dziennikarz przytacza problem z glitchami, które jeśli pojawią się w finalnej wersji mogą mieć wielki wpływ na ogólny odbiór gry. Jeśli ktoś np. wpadnie przez zamknięte drzwi lub wypadnie poza mapę to będzie to od razu wykorzystane i wielce niekorzystne dla twórców. Biorąc pod uwagę długi czas produkcji, ukończoną już grę i przesuniętą premierę, Rockstar naprawdę dąży do perfekcji. Długi okres eliminacji błędów, patrząc na wielki rozmiar gry, nie powinien więc dziwić.

Red Dead Redemption 2 także doświadczyło opóźnień i jest powszechnie uważane za jedną z najlepszych gier wszech czasów, szczególnie pod względem jakości produkcji. A jednak błędy i tak się zdarzają, nawet po latach, bo przecież gra idealna nie istnieje. Ostatecznie ważne jest, aby glitche i błędy były rzadkimi, losowymi przypadkami. Trzymam kciuki za nowe GTA!

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*