Aktualizacja The Last of Us Remastered drastycznie skróciła czasy ładowania

the last of us remastered

Przygody Joela i Ellie wczytują się znacznie szybciej po nowej aktualizacji i niepotrzebny jest do tego dysk SSD.

Już wkrótce premiera konsol nowej generacji i szybsze wczytywanie gier i punktów zapisu. Jednak studio Naughty Dog idzie za ciosem i po wydaniu The Last of Us: Part II, gdzie podczas rozgrywki nie ma ekranów ładowania danych, podobną magię wdrożyła w pierwszej części wydanej na PS4.

Okazuje się, że po aktualizacji czasy wczytywania punktów zapisu ładują się o wiele szybciej. Na dowód tego Youtuber ElAnalistaDeBits nagrał wideo prezentujące czasy wczytywania danych przed łatką i po niej. Widać znaczącą różnicę i wcale do tego nie był potrzebny dysk SSD.

Czarodzieje z Naughty Dog mogli sobie dać spokój ale jednak chyba drażniło ich długie oczekiwanie na grę i po sześciu latach od premiery postanowili to zmienić. Brawo.

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*