Between Horizons – detektywistyczna przygoda sci-fi trafi do graczy w 2023

Between Horizons

Between Horizons, stworzone przez twórców Lacuna, tytułu sci-fi w klimacie noir, zabierze graczy na pokład Zephyra, statku kosmicznego pierwszej generacji, z kursem obranym na tajemniczą, odległą gwiazdę. Gracze wcielą się w rolę Stelli, 24-letniej mieszkanki statku kosmicznego, która przejęła po ojcu stanowisko szefa ochrony. Pochłonięta przez tajemnicę, Stella jest gotowa zrobić wszystko, żeby udaremnić spisek który grozi zakłóceniem porządku na pokładzie Zephyra.

Between Horizons to pixelartowa przygoda z grafiką 2.5D, z półotwartym światem i wielowątkową narracją. Dzięki doświadczeniu zebranemu w trakcie prac nad grą Lacuna, twórcy ze studia DigiTales zdecydowali się na stworzenie opowieści sci-fi, pełnej poruszających sumienie dylematów, zmuszającej graczy do zastanowienia się nad pewnymi problemami. W Between Horizons gracze będą musieli przewartościować swoje kompasy moralne i podejmować coraz trudniejsze decyzje, zwłaszcza gdy sytuacja na statku zacznie wymykać się spod kontroli. Ludzie żyjący na jego pokładzie dzisiaj nie doczekają końca misji, a nowa szefowa ochrony musi zadbać o kształtowanie następnych pokoleń.

Kluczowe cechy Between Horizons:

  • Zupełnie nowe doświadczenie – utrzymane w stylu Metroidvanii, Between Horizons to rozrastające się środowisko, w którym klimat sci-fi łączy się ze śledczą rozgrywką i wielowątkową fabułą
  • Trening mózgu – system zbierania śladów pozwoli graczom samodzielnie przypisywać wskazówki do śledztwa, konfrontować je z mieszkańcami statku i przedstawiać sprawy poparte dowodami. Wszystko na pokładzie tego statku jest ze sobą powiązane – na jakiej zasadzie? To wyzwanie, z którym będą musieli poradzić sobie gracze
  • Za jaką cenę? – pod ekscytującą i angażującą fabułą sci-fi kryje się wiele prowokujących do myślenia wątków, które zachęcą graczy do pochylenia się nad problemem międzypokoleniowej odpowiedzialności i wolności osobistej
  • Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia – Between Horizons łączy ponadczasowy pixel art z trójwymiarowymi środowiskami i fascynującymi efektami wizualnymi, tworząc unikalny, piękny styl,
  • Porażka wliczona w koszty – życie nie daje drugich szans – historia toczy się dalej, nawet jeżeli przedstawione dowody były niewłaściwe, a gracze będą musieli żyć z konsekwencjami własnych czynów. Nowy i ulepszony system automatycznego zapisu sprawi, że gracz nie ucieknie przed skutkami przeszłych akcji, ponieważ wszystkie wątki i zakończenia historii są oparte jego decyzjach.

Profile Assemble Entertainment śledzić można na TwitterzeInstagramie oraz Facebooku. Zachęcamy również do odwiedzenia wydawcy na serwerze Discord.

Zapraszamy do śledzenia twórców gry na TwitterzeInstagramie oraz Facebooku, a także do dołączenia do społeczności studia na serwerze Discord.

Dawniej student projektowania gier na Uniwersytecie Śląskim w Sosnowcu, przez chwilę nawet doktorant. Kurator gier wideo katowickiego festiwalu Ars Independent. Wierny fan twórczości Hideo Kojimy, Yoko Taro i Shigesato Itoiego. Podobno napisał kiedyś tekst, który miał mniej niż 13 000 słów, ale plotka ta pozostaje niepotwierdzona. Ustatkowany Gracz. Z twarzy.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*