Bezkresna Noc już za chwilę ogarnie Destiny 2

destiny 2 bezkresna noc

Bungie ogłosiło nowy sezon w Destiny 2: Sezon Bezkresnej Nocy. W Sezonie Bezkresnej Nocy gracze powrócą do najazdu Szklany Skarbiec z oryginalnej gry Destiny, zhakują od środka sieć Weksów w nowej sezonowej aktywności Obejście dla 6 graczy, zdobędą nowy sprzęt i nie tylko.

Weksowie zagrażają bezpieczeństwu wszystkich, którzy mieszkają w Ostatnim Mieście, pogrążając sanktuarium ludzkości w bezkresnej nocy. Strażnicy muszą połączyć siły z Mithraxem, Kellem Rodu Światła, który nauczy ich sztuki Uświęconego Składacza. Tylko od Straży Przedniej zależy, czy wykorzystają nową technologię Składacza, aby zniszczyć symulację i przywrócić dzienne światło.

W ramach Bezkresnej Nocy, Strażnicy zhakują symulację Weksów w 6-osobowej aktywności z dobieraniem graczy Obejście, aby odkryć tajemnice i wykraść kod Weksów. Ponadto do dyspozycji graczy oddana zostanie cotygodniowa misja szczytowa Wymazanie, w której odkryją i wykorzystają luki w sieci Weksów, aby zniszczyć ją od środka.

22 maja Strażnicy będą mogli po raz kolejny wziąć udział w kultowym najeździe Szklany Skarbiec. Dla niewtajemniczonych, Strażnicy muszą w nim odnaleźć drogę w załamaniach przestrzeni i czasu i zniszczyć Atheona, Konfluks Czasu. Tajemniczy Weks, który czeka wewnątrz skarbca, musi zostać zlikwidowany, zanim stanie się zagrożeniem nie do powstrzymania. Nie jest to powrót dawnej zawartości w tej samej formie. Jakość rozgrywki w Szklanym Skarbcu została usprawniona, aby najazd odpowiadał aktualnym oczekiwaniom graczy. Znajdą się w nim także nowe wyzwania i triumfy, a na zdobycie będzie czekać kilka popularnych przedmiotów z przeszłości.

Ponadto, wszyscy graczy dostaną dostęp do transmogryfikacji, czyli przemiany elementów ozdobnych w dowolny przez nich posiadany. Posiadacze przepustki sezonowej otrzymają z kolei natychmiastowy dostęp do boosterów doświadczenia, egzotycznej broni i szeregu nowych nagród.

Sezon Bezkresnej Nocy będzie trwał od 11 maja do 24 sierpnia.

Dawniej student projektowania gier na Uniwersytecie Śląskim w Sosnowcu, przez chwilę nawet doktorant. Kurator gier wideo katowickiego festiwalu Ars Independent. Wierny fan twórczości Hideo Kojimy, Yoko Taro i Shigesato Itoiego. Podobno napisał kiedyś tekst, który miał mniej niż 13 000 słów, ale plotka ta pozostaje niepotwierdzona. Ustatkowany Gracz. Z twarzy.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*