Death Stranding dostanie "tryb filmowy"

Death Stranding

Death Stranding otrzyma „tryb filmowy”

Death Stranding dostanie "tryb filmowy"

Na początku tego roku rozpętała się drobna burza na temat poziomów trudności za sprawą Sekiro. Postulowano, by gra From Software udostępniła tryb dla słabszych – czy mniej sprawnych – graczy, którzy chcą poznać historię tytułu. Można powiedzieć: tryb filmowy.

Taka możliwość pojawi się w Death Stranding. Hideo Kojima poinformował za pomocą Twittera, że w grze znajdzie się poziom trudności „bardzo łatwy”. Określenie „tryb filmowy” wydaje się być jednak równie celne – Hideo tłumaczy bowiem, że jedną z motywacji była obecność hollywoodzkich aktorów.

Kojima poinformował o tym w odpowiedzi na tłita swojej asystentki, Ayako Terashimy, która ukończyła swoją przygodę z Death Stranding właśnie na poziomie „bardzo łatwym”. Legendarny projektant zażartował, że tryb filmowy pozwolił skończyć grę nawet scenarzyście Kanjiemu Yano, który nie przeszedł nawet pierwszego etapu Pac-Mana.

Ten ukłon w kierunku odbiorców casualowych, a nawet takich, którzy w gr nie grają wcale, jest całkiem sympatyczny. Takiej publiki pewnie trochę będzie – wokół Kojimy kręci się ostatnio sporo gwiazd kina. Pewnie będą chcieli zobaczyć przygody Normana Reedusa i Madsa Mikkelsena, niekoniecznie umiejąc w nie grać. Szczególnie, że… dalej nie wiemy, jak się w Death Stranding faktycznie gra.

Dawniej student projektowania gier na Uniwersytecie Śląskim w Sosnowcu, przez chwilę nawet doktorant. Kurator gier wideo katowickiego festiwalu Ars Independent. Wierny fan twórczości Hideo Kojimy, Yoko Taro i Shigesato Itoiego. Podobno napisał kiedyś tekst, który miał mniej niż 13 000 słów, ale plotka ta pozostaje niepotwierdzona. Ustatkowany Gracz. Z twarzy.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*