„Doświadczenia” to cykl poświęcony Ancestors: The Humankind Odyssey

ancestors

Przyszła pora na cykl poświęcony najnowszej grze twórcy znanego wcześniej z serii Assassin’s Creed. O czym będą tytułowe „doświadczenia”?

Trzeba przyznać, że najnowszy projekt studia Panache Digital Games to nie owczy pęd, ale całkiem unikalne doświadczenie. Losy przodków miliony lat do tyłu z pewnością będą interesującą i wciągającą przygodą. Dyrektor kreatywny Patrice Désilets w pierwszym z ośmiu odcinków cyklu „doświadczenia”, próbuje dowiedzieć się nieco więcej o życiu osobników 10 milionów lat temu.

W tym celu wraz z dr Niobe Thompsonem razem wymieniają opinie i ważne szczegóły – naukowe i te wirtualne. Bohater epizodu nie tylko odwiedza ekipę programistów ale też próbuje grać w Ancestors: The Humankind Odyssey. Jak radzi sobie specjalista z padem w ręku?

Cała odyseja życia od gatunku do gatunku zależeć będzie od gracza i jego sposobów na prowadzenie rozgrywki. Można grać jako dziecko lub dorosły, a poczynania gracza będą miały wpływ nie na jednego osobnika ale na całą rodzinę. Trzeba dbać o klan, szukać jego członków, rekrutować, pomagać im, ratować czy łączyć się w pary. W grze ważne będą wyzwania, którym trzeba podołać aby przetrwać i uratować rodzinę.

Ancestors: The Humankind Odyssey ukaże się 27 sierpnia na PC i w grudniu na konsolach.

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*