Ekipa Quantum Error marzy i modli się, aby zdążyć na premierę PS5

quantum error

Czy modlitwy twórców zostaną wysłuchane, a ich marzenia spełnione?

Ostatnio twórcy wyjaśnili, że jest jeszcze za wcześnie, aby rozmawiać o tegorocznej premierze ich najnowszego projektu Quantum Error. Studio TeamKill Media potwierdziło, że prace przebiegają bardzo sprawnie i szybko posuwają się do przodu ale ekipa nie jest pewna czy będzie to gra wydana w okolicach premiery najnowszej konsoli Sony, czy może pojawi się nieco później. Teraz wiadomo, że tytuł startowy na PlayStation 5 to największe marzenie programistów i robią wszystko, aby zdążyć wydać grę jeszcze w tym roku.

W czerwcowym Official PlayStation Magazine szef ekipy Micah Jones potwierdził, że twórcy w pełni oczekują wydania gry na premierę PS5. Wydanie Quantum Error niemal równocześnie z najnowszą konsolą Sony to coś o czym marzą i modlą się o to. Twórcy wierzą, że jeśli coś sobie założysz, zdecydujesz się na to, to wraz z ciężką pracą możesz to osiągnąć. W nowej produkcji studia możesz liczyć na ciągły strach, podobnie jak w Dead Space, który będzie odgrywał kluczową rolę. Nie chodzi o zagrywki typu jump scare czy oskryptowane sekwencje, ale właśnie ciągłe i długotrwałe budowanie napięcia i atmosfery.

Czy developerowi uda się spełnić marzenia i zdążyć na premierę PS5? Jeśli informacja jest według Ciebie ciekawa, będzie nam miło, gdy się nią podzielisz, klikając stosowny przycisk poniżej.

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*