Ewolucja i życie przodków w Ancestors: The Humankind Odyssey

Ancestors

Były twórca Assassin’s Creed wraz ze swoją ekipą prezentują nowe wieści odnośnie ich najnowszego projektu. Jak na trzy miesiące przed premierą prezentuje się gra?

Ancestors: The Humankind Odyssey jawi się jako dość niezwykłe doświadczenie związane z przodkami i ewolucją człowieka. Dyrektor kreatywny Patrice Désilets ze studia Panache Digital Games w rozmowie z Wccftech wspomina o kilku aspektach produkcji jak odkrywaniu, ewolucji czy rozbudowie klanu. Fabuła również istnieje, choć może nie w tradycyjnym sensie i opiera się na znalezieniu sposobu na przejście z punktu A do punktu B.

Gracz będzie symulował życie wczesnych przodków, aby próbować zrozumieć otaczający ich świat. Cała odyseja życia od gatunku do gatunku zależeć będzie od gracza i jego sposobów na prowadzenie rozgrywki. Można grać jako dziecko lub dorosły, a poczynania gracza będą miały wpływ nie na jednego osobnika ale na całą rodzinę. Trzeba dbać o klan, szukać jego członków, rekrutować, pomagać im, ratować czy łączyć się w pary.

Otoczenie nie będzie nudne bo dbanie o zapasy wymagać będzie przemieszczania się, walki o nowe rejony czy odkrywanie kolejnych miejscówek. Środowisko ma być zróżnicowane, a zgubienie się powodować ma strach i stopniową walkę z nim. Co z tego wyniknie i czy tytuł twórcy Assassin’s Creed odniesie wielki sukces? Ancestors: The Humankind Odyssey ukaże się 27 sierpnia na PC oraz w grudniu na konsole.

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*