Granie w chmurze nie zastąpi szybko tradycyjnych konsol

phil spencer

Czy tradycyjne platformy mogą obawiać się grania w chmurze? Szef Xboksa uważa, że choć „chmura” jest nieunikniona w przyszłości, to jednak minie jeszcze dużo czasu do tego wydarzenia.

W wywiadzie dla serwisu Gamespot, szef Xboksa Phil Spencer powiedział, że granie w chmurze to nieunikniona przyszłość, jednak nie zastąpi ono tradycyjnych konsol w najbliższym czasie. xCloud choć jest wygodne i łatwe w dostępie, to jednak ustępuje w temacie dedykowanych funkcji czy ogólnie technikaliami np. Xboksowi One X.

To doświadczenie kiedyś zastąpi tradycyjne konsole, jednak nie będzie to szybko. Granie w chmurze ma swoje plusy i dobrodziejstwa, o jakich konsole mogą pomarzyć, jednak ważnym aspektem i tak będą kompromisy np. w temacie mocy. Na tę chwilę oba doświadczenia mogą i będą współistnieć mając swoje dobre i złe strony.

Co w tym temacie przyniesie przyszłość i czy słowa Spencera okażą się prawdziwe?

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*