Intensywne 30 sekund od Sony

Journey Ahead

Dobra reklama musi spełniać dwa podstawowe kryteria. Po pierwsze, ma być krótka (budżet!). Po drugie, ma zachęcać do zakupu (zysk!). Nie od dzisiaj wiadomo, że Sony potrafi robić takie spoty, po obejrzeniu których nabiera się chęci na konkretne produkty.

Właśnie tak jest z najnowszym spotem przygotowanym z myślą o PlayStation. „Journey Ahead” skutecznie zachęca do zapoznania się z najnowszą konsolą Sony. Trwający zaledwie 30 sekund materiał pokazuje już wydane hity – Spider-Man oraz Call of Duty: Black Ops IIII – ale zahacza również o nadchodzące Days Gone, zaplanowane na końcówkę kwietnia przyszłego roku.

Miło jest obejrzeć dobrze zrealizowaną reklamę sprzętu, który poniekąd broni się sam, zapewniając doskonałą rozrywkę bogatą biblioteką dostępnych tytułów.

Adam to ustatkowany gracz z krwi i kości. Mąż, ojciec, a także wieloletni miłośnik elektronicznej rozrywki w formie wszelakiej. Gry wideo traktuje jako coś znacznie powyżej zwykłego hobby, wynosząc je ponad inne pasje – muzykę i książkę – dostrzegając jednocześnie, jak wiele mają one wspólnego z innymi sferami jego zainteresowań.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*