Kultura pracy bez crunchu w Telltale Games

the wolf among us 2

Czy to w ogóle możliwe? Czy da się pracować w growej branży i nie crunchować? Nowe studio Telltale Games chyba ma na to sposób.

Wszyscy doskonale wiemy do czego prowadzi crunch (dłuższy okres intensywnej pracy), a najlepiej zdają sobie z tego sprawę byli i obecni pracownicy Telltale Games. Łapanie pięciu srok (projektów) za ogon nie wyszło na dobre nikomu. Niesławne zamknięcie studia było nagłe i przerażające, a szef ekipy był tak samo zaskoczony, zszokowany i załamany całym tym bałaganem, jak reszta pracowników. Tym razem pora na zmartwychwstanie studia pod nowym kierownictwem z nowymi możliwościami.

O nowym rozdaniu, pomysłach i kulturze pracy przy produkcji gier wypowiedział się prezes Telltale Games, Jamie Ottilie w rozmowie z serwisem IGN. Nowe studio od samego początku dąży do ustanowienia środowiska pracy bez crunchu. To nowa firma z innym właścicielem i zarządzaniem oraz nowym podejściem do organizacji, zapewniającym stabilną pracę bez notorycznych nadgodzin. Takie właśnie stanowisko budowane jest od samego początku w Telltale Games.

Obecnie zdolny zespół skupia się na tworzeniu świetnych gier godnych swojej nazwy, z The Wolf Among Us 2 na czele. Czy zapowiedzi szefa studia okażą się prawdą, a crunch będzie już tylko niemiłym wspomnieniem? Oby tak się stało.

O crunchu w branży możesz przeczytać tutajtutaj.

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*