W Ghost of Tsushima masz do czynienia z największym projektem ekipy Sucker Punch. Mapa gry będzie ogromna i pełna ciekawostek.
Pokaz rozgrywki i szybki rzut okiem na mapę to tylko mały urywek tego, co przygotowali twórcy. Reżyser Nate Fox w rozmowie z serwisem IGN powiedział, że fragment mapy z pokazu gameplay’u to tylko kawałek lokacji, skupiający się na początku gry. Możesz liczyć na ogromnych rozmiarów mapę, a w niej zaśnieżone góry, bambusowe lasy, wodospady czy pofałdowane łąki. Twórcy mieli w planach stworzyć elektryzujący świat, pełny ludzi, przedmiotów, sekretów i historii do odkrycia.
Możesz też liczyć na wiele misji pobocznych, bo spotkasz ludzi próbujących przetrwać w tym niebezpiecznym świecie z ich historiami, które odejdą od głównej linii fabularnej. Programiści specjalnie nie dali wielu znaczników na mapie, abyś sam chciał eksplorować ten piękny obszar w poszukiwaniu sekretów. Zobaczysz śpiewającego ptaka i tylko Twoja ciekawość pozwoli podążać za nim, aby znaleźć coś interesującego. Swoboda to jeden z głównych aspektów najnowszej produkcji twórców inFamous.
Premiera Ghost of Tsushima już 17 lipca na PlayStation 4.