outriders

Outriders

Oldschoolowe podejście i pełny produkt na premierę Outriders

outriders

Bez mikrotransakcji, battle passów czy innych przepustek. Pasuje?

Choć to może zabrzmieć nieco dziwnie to studio People Can Fly, po zaoferowaniu dema Outriders, przygotowuje pełny produkt na premierę, bez mikrotransakcji, battle passów i innych „modnych polepszaczy rozgrywki”.

Bartek Kmita i Piotr Nowakowski z People Can Fly w rozmowie z serwisem GamingBolt powiedzieli, że zdecydowali się na podejście oldschoolowe, w którym po prostu dostajesz grę i ją kończysz, nie myśląc o mikrotransakcjach, przepustkach i tym podobnych. Rodzimy deweloper wierzy, że graczom spodoba się taka propozycja i zagrają w ich strzelaninę.

Twórcy dodali, że oczywiście w przyszłości nie zamyka to możliwości dodania np. battle passa lub innej podobnej zawartości, ale nie tak jak w przypadku mikrotransakcji, lecz bardziej jako większe komponenty, pomagające graczom chcącym wejść głębiej do tego świata.

Czy oldschoolowe podejście i po prostu pełna gra na premierę zostanie doceniona przez graczy? Aktualnie wersja demonstracyjna cieszy się sporą popularnością, a premiera już 1 kwietnia.

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*