Anthem

Delikatnie mówiąc wersja VIP dema Anthem nie sprawdziła się od technicznej strony. Czego można spodziewać się po otwartych testach strzelaniny BioWare?

Masa błędów, nieskończonych loadingów i brak połączenia z serwerem to problemy najczęściej zgłaszane podczas VIP dema. Choć w drugim dniu testów twórcy wyeliminowali większość niedociągnięć, to gracze i tak niemiło wspominają spotkanie z Anthem. Już na dniach ruszają otwarte testy i ponoć twórcy ciężko pracują przy technicznych aspektach futurystycznej strzelaniny.

Chad Robertson, odpowiedzialny za sieciowe usługi w BioWare w poście na blogu potwierdził, że wprowadzono wiele usprawnień i poprawek w dziedzinach problemów nieskończonego ładowania, błędów uprawnień czy wydajności serwera. Twórca zapewnił, że cała ekipa dokłada wszelkich starań, aby gracze cieszyli się gry Anthem tak, jak została zaprojektowana – bez problemów technicznych. Poza tym Robertson stwierdził, że deweloper dowiedział się wiele o swojej grze, masę rzeczy poprawił w pełnej wersji, wie co to pokora i docenia wsparcie ze strony społeczności.

Poprawki zostały wprowadzone w obszarach kwestii imprezy, utraty XP, wydajności, stabilności i w wielu innych. Największym doświadczeniem i frajdą z weekendu VIP dla Robertsona było oglądanie zrzutów ekranu graczy, klipów video i innych rzeczy związanych z rozgrywką.

Oby twórcy przyłożyli się i zabawa z ich najnowszym IP w nadchodzący weekend była przyjemnością, a nie frustrującym doświadczeniem. Tym bardziej, że sama gra, strzelanie i świat zbierają pozytywne opinie.

Autor Marcin Wronka

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Ustatkowany gracz.