Straszydła

Straszydła to gra taktyczna z drobnymi elementami losowości. W tej produkcji będziesz mógł wcielić się w potwory, które muszą pokazać reszcie straszydeł, że to ich wataha posiada największe szanse na przeżycie w nowoczesnym świecie. Aby jednak tego dokonać muszą wykonać zadanie jakie postawiono przed nimi w zawartym na początku gry pakcie. Brzmi interesująco? A to dopiero początek.

W tej grze karcianej (a ustatkowani gracze lubią również tym podobne produkcje) występują trzydzieści dwa unikalne straszydła. Wszystkie rysunki to oryginalne, autorskie projekty Marka Buczyńskiego, zainspirowane legendami i baśniami Europy Środkowowschodniej, a także wytwory jego wyobraźni. Karty są duże i trwałe, więc dodatkowo ucieszą oko każdego estety. Dodatkowo w opakowaniu znajdziesz dwadzieścia pięć kafli miasta, z których konstruowany jest obszar gry, dwadzieścia kart diablików dzierżących zwoje z zaklęciem, karty z paktami, płytki ruchu, kostki oraz masę żetonów.

Chcesz sfinansować ten projekt? Nic prostszego! Wystarczy kliknąć!

Jak mówi nam wspomniany wyżej współtwórca gry, Marek Buczyński:

Straszydła to taktyczna gra karciana, w którą możesz zagrać z kumplem przy piwie (do 4 osób maksymalnie), wcielając się w różnorodne stwory. Muszą one przetrwać w nowoczesnym świecie, żywiąc się strachem, który można znaleźć w różnych dzielnicach miasta. Gracz, który najroztropniej będzie zarządzał swoimi zasobami, przyczyni się do powiększenia watahy straszydeł, tym samym wygrywając grę.

Podstawowym celem kampanii jest wydanie autorskiej gry, która dostarczy Ci odpowiedniej dozy rozrywki i będzie cieszyć oko. Na ten cel potrzebujemy 20 000 PLN. Dzięki Twojej pomocy gra zostanie wydana i dostarczona do wspierających we wrześniu 2019 roku. Jest wspólnym projektem Michała Czepczyńskiego oraz moim. Startujemy już 11 marca!

Wszystko wskazuje zatem na to, że Straszydła mogą odbić się w karciano-planszówkowym świecie szerokim echem. Gra posiada bowiem wszystkie aspekty, jakie cechować powinny dobry produkt, co więcej – trafiający w gusta zmęczonych codziennymi obowiązkami rodziców. Pamiętaj jednak, że projekt zostanie zrealizowany, jeżeli do dnia 11 kwietnia otrzyma przynajmniej 20 000 zł wsparcia.

Autor Mateusz Czerwiński

Mateusz jest człowiekiem niebojącym się nowych wyzwań, bez względu na formę, jaką te przyjmują. Propaguje gry wideo gdzie tylko i w jaki sposób może (zarówno na łamach prasy drukowanej, w internecie oraz w telewizji), bowiem uznaje je za krewną sztuki audiowizualnej. Jest jednocześnie ustatkowanym graczem i ojcem kolekcjonującym doświadczenie z różnych dziedzin życia. Kocha gry narracyjne, pamięta czasy NES-a.