Pożar Notre Dame tchnął drugie życie w Assassin’s Creed: Unity

Assassin's Creed Unity

Niezwykle rzadko zdarza się, że gra dostaje drugie życie długo po swojej premierze. Taką szansę dostały właśnie przygody Arno w Assassin’s Creed: Unity.

Pożar zabytkowej katedry Notre Dame w Paryżu sprawił, że studio Ubisoft 17 kwietnia udostępniło za darmo grę Assassin’s Creed: Unity na PC. Jak podaje strona Hollywood Reporter od tego czasu grę pobrano ponad trzy miliony razy. To prawdziwy renesans tej pięcioletniej produkcji.

Gracze nagminnie i namiętnie interesowali się zabytkową katedrą, na której odbudowę francuski developer przeznaczył 500 tys. EUR. Choć podczas premiery Unity naszpikowane było przeróżnymi błędami, glitchami i innymi problemami natury technicznej, to powrót do gry po takim czasie mógł być całkiem pozytywnym doświadczeniem. Warto dodać, że Notre Dame w grze to wspaniałe doznanie, prawdziwy majstersztyk wraz z większością detali i dwa lata ciężkiej pracy projektantki poziomów.

Pamiętam swoje wrażenia podczas misji w katedrze Notre Dame i ogólną satysfakcję ze zwiedzania wirtualnego Paryża. Nawet sam Arno Dorian nie spodziewał się, że jego przygody będą tak popularne kilka lat po nieudanej premierze.

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*