Czemu Capcom nie wyda Resident Evil Village na PlayStation 4 i Xboksie One? Niepotwierdzone wieści mówią o długich czasach ładowania podczas eksploracji lokacji.
Znawca branży Dusk Golem (to właśnie jego przecieki mówiły o RE8) ma swoje źródła, które jednoznacznie wskazują, że powodem braku Village na obecnej generacji konsol jest projekt gry, wymagający częstego podróżowania po wielu miejscach wioski. Taka rozgrywka wiąże się z wieloma strefami ładowania, co miało być utrapieniem obecnych konsol.


Ciągłe przemieszczanie się i oglądanie ekranów ładowania mogło znacznie utrudniać rozgrywkę i wytrącać z klimatu opowieści. To oczywiście nie jest powód podany przez Capcom, więc traktuj to jako niepotwierdzone doniesienia od sprawdzonego źródła.
Wielka szkoda, że RE8 nie pojawi się na PS4 i Xboksie One, ale z drugiej strony, jeśli faktycznie wczytywanie danych miało trwać wiecznie, to lepiej aby rozgrywka była płynna. A może prawdziwy powód był całkiem inny i po prostu chodziło o kolejny tytuł, który ma zachęcić do zakupu nowych platform?