Sequel The Last of Us wyciska ostatnie soki z PS4, ma lokacje porównywalne z Uncharted 4

the last of us 2

Na studio Naughty Dog zawsze można liczyć. Zdolni programiści z każdym kolejnym tytułem potrafią stawiać poprzeczkę wyżej i wyżej.

Sequel The Last of Us będzie przewyższać poprzednią część w każdym aspekcie, a z konsoli PlayStation 4 wyciśnie ostatnie soki, szczególnie w temacie pamięci i mocy obliczeniowej. Reżyser Neil Druckmann w rozmowie z blogiem PlayStation powiedział, że gra maksymalnie obciąży sprzęt znacznie większymi lokacjami niż były w The Last of Us.

Rozległe miejscówki mają być porównywalne z tymi jakie przemierzałeś w Uncharted 4: Kres Złodzieja i Uncharted: Zaginione Dziedzictwo. To oczywiście nie będzie otwarty świat ale większe tereny mające do zaoferowania znacznie więcej do eksploracji. To nie koniec, bo o wiele liczniejsze grupy wrogów będą tropić Ellie oraz można liczyć na hordy atakujących przeciwników.

Oprócz lokacji także animacje głównej bohaterki i wrogów będą o wiele bardziej zaawansowane. Reżyser stwierdził, że Ellie to jedna z najlepiej prezentujących się i wyglądających postaci z widoku TPP. Teraz będziesz mógł jeszcze bardziej wczuć się w przygodę, bo postacie prezentują się bardziej realistycznie, wiernie odwzorowana jest mimika twarzy czy rejestracja ruchu.

Rewelacyjne wieści, a najlepsze jest to, że akurat ten developer nie rzuca słów na wiatr.

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*