The Last of Us Part II

Obserwuj
6

Celujący

5.8

Średnia ocen

Wiele treści zostało wycięte z The Last of Us: Part II

the-last-of-us-2

Choć gra ponoć starcza na niemal 30 godzin, to twórcy mieli jeszcze więcej treści, jaka mogła trafić do finalnej wersji gry.

Mimo, że trudno w to uwierzyć, to z sequela The Last of Us zostało wycięte sporo treści z wielu obszarów produkcji. Nie tylko chodzi o scenariusz ale także o artystyczne ujęcie czy inne techniczne aspekty. Nad wszystkim pieczę sprawował i decydował reżyser Neil Druckmann. Takie ciekawostki ujawniła współscenarzystka Halley Gross w rozmowie z serwisem Sector.

Gross przypomniała, że twórcy mają ogromne studio z wieloma utalentowanymi ludźmi i ich świetnymi pomysłami. Ekipa z Druckmannem na czele musiała wybrać te, które pozostaną w grze i pasują do historii, a jakie muszą zostać odrzucone. Może część z tych treści zostanie wykorzystanych w kolejnej części The Last of Us?

Powyżej możesz obejrzeć krótki zwiastun premierowy nowych przygód Joela i Ellie i zacząć na poważnie odliczać czas do premiery.

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*