Ponad 300 procent więcej sprzedanych egzemplarzy.
Świetnie przyjęty przez krytyków i widzów serial The Last of Us na HBO, przyczynia się do lepszej sprzedaży gry. Zgodnie z najnowszymi tygodniowymi danymi, dotyczącymi sprzedaży pudełkowych wersji w Wielkiej Brytanii (GamesIndustry), w zeszłym tygodniu, po debiucie serialu na HBO, The Last of Us: Part I na PS5 odnotowało wzrost sprzedaży o 238 procent. Dane te porównywane są z tygodniem poprzednim, a gra osiągnęła 20. miejsce na listach przebojów.
To nie koniec dobrych wieści, bo wersja Remastered na PlayStation 4 również sprzedaje się wyśmienicie. Odrestaurowana produkcja odnotowała wzrost sprzedaży o 322 procent, w porównaniu z poprzednim tygodniem i wskoczyła na 32. miejsce w rankingu.
To oczywiście żadne zaskoczenie, bo przecież takie seriale produkowane są również w celu lepszego popytu na grę. Dziś na HBO Max i HBO debiutuje drugi odcinek The Last of Us, w którym Joel, Tess i Ellie będą próbować przejść przez zniszczone miasto.