Serial The Last of Us napędza sprzedaż gry

the last of us hbo

Ponad 300 procent więcej sprzedanych egzemplarzy.

Świetnie przyjęty przez krytyków i widzów serial The Last of Us na HBO, przyczynia się do lepszej sprzedaży gry. Zgodnie z najnowszymi tygodniowymi danymi, dotyczącymi sprzedaży pudełkowych wersji w Wielkiej Brytanii (GamesIndustry), w zeszłym tygodniu, po debiucie serialu na HBO, The Last of Us: Part I na PS5 odnotowało wzrost sprzedaży o 238 procent. Dane te porównywane są z tygodniem poprzednim, a gra osiągnęła 20. miejsce na listach przebojów.

To nie koniec dobrych wieści, bo wersja Remastered na PlayStation 4 również sprzedaje się wyśmienicie. Odrestaurowana produkcja odnotowała wzrost sprzedaży o 322 procent, w porównaniu z poprzednim tygodniem i wskoczyła na 32. miejsce w rankingu.

To oczywiście żadne zaskoczenie, bo przecież takie seriale produkowane są również w celu lepszego popytu na grę. Dziś na HBO Max i HBO debiutuje drugi odcinek The Last of Us, w którym Joel, Tess i Ellie będą próbować przejść przez zniszczone miasto.

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*