Twórcy Quantum Error nie będą poświęcać jakości PS5 dla PS4

quantum error

Priorytet jest tylko jeden i nazywa się PlayStation 5.

Quantum Error będzie działać w stabilnych 60 klatkach na sekundę na PlayStation 5 i to jest właśnie główna platforma tej ciekawie zapowiadającej się produkcji. Poza tym wiadomo już, że strzelanina w mrocznych klimatach nie będzie hamowana przez poprzednią generację konsol i najpierw ukaże się na PS5, a dopiero później na PS4.

Twórcy nie mają zamiaru nic poświęcać w wersji na obecną konsolę Sony względem jej poprzedniczki. Nowa generacja jest tu i teraz, a wersja PlayStation 4 będzie tą nieco „uboższą” i nie będzie mieć wpływu na obecne standardy. Takie posunięcie wydaje się bardzo rozsądne i wychodzi na to, że studio TeamKill Media naprawdę robi wszystko, żeby ich nowy projekt zachwycał na obecnej generacji.

Quantum Error nie ma jeszcze daty premiery ale wiadomo, że ukaże się na PS4, PS5 i Xboksie Series X/S.

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*