Ubisoft poprawi to, jak poprawia Valhallę

Assassin's Creed Valhalla

3

Dostateczny

5.4

Średnia ocen

Ubisoft poprawi to, jak poprawia Valhallę

Ubisoft poprawi to, jak poprawia Valhallę

Assassin’s Creed Valhalla – nowa, udana część słynnej serii – zostanie z nami na dłużej, bo nowej odsłony nie mamy się co spodziewać przed rokiem 2022. Ubisoft stara się więc podgrzewać atmosferę wokół produkcji za pomocą okresowych patchy: poprawek, nowej zawartości, ukazujących się co 4 tygodnie. Rzecz w tym, że ten cykl produkcyjny chyba nie jest w smak twórcom, bo w poprawkach przemycali… błędy.

Wydany 16 marca patch 1.2.0. znacząco utrudnił niektórym graczom rozgrywkę: pojawiły się problemy z systemem skradania się, zaginęła część znajdziek takich jak ryby, miejscowość Ravensthorpe stała się oazą crashy… Ubisoft zdaje sobie sprawę, że to nie wygląda najlepiej. Stąd twórcy dali wgląd w swój proces i ogłosili, że teraz poprawki i patche trafią do gry rzadziej – cykl produkcyjny został wydłużony do 5 tygodni. Siedem dni to niby niedużo, ale firma zapewnia, że pozwoli im na znaczącą poprawę jakości patchy wprowadzanych do gry.

Pochwalili się też nową „roadmapą.” Patch 1.2.1 ukaże się już 27 kwietnia, z kolei przesunięty fabularny dodatek Gniew druidów zadebiutuje 13 maja. „Późną wiosną”, najpewniej w okolicy czerwca, do gry trafi poprawka 1.2.2 oraz nowy tryb rozgrywki.

ACVH DevBlog Timeline EN
Dawniej student projektowania gier na Uniwersytecie Śląskim w Sosnowcu, przez chwilę nawet doktorant. Kurator gier wideo katowickiego festiwalu Ars Independent. Wierny fan twórczości Hideo Kojimy, Yoko Taro i Shigesato Itoiego. Podobno napisał kiedyś tekst, który miał mniej niż 13 000 słów, ale plotka ta pozostaje niepotwierdzona. Ustatkowany Gracz. Z twarzy.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*