Umiecie liczyć do siedmiu?

SEVEN

Jak właśnie się dowiedzieliśmy, nowa gra twórców klimatycznego Kholata inspirowana w dużej mierze serią Thief będzie w pełni trójwymiarowym tytułem RPG, przedstawionym z rzutu izometrycznego i opartym na silniku Unreal Engine 4.

Twórcy gry zapewniają, że Seven będzie w stanie przedefiniować gatunek izometrycznych Role-Playing Games, ponieważ zapowiedziany tytuł choć opierać się będzie o wzorzec klasyczny, zapewni niezwykle oryginalne sterowanie postacią (implementacja elementów parkouru). Skrypt fabularny stworzony został natomiast przez ludzi odpowiedzialnych za wybitną historię przedstawioną w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon, przez co daleko jej będzie do zamknięcia w odgórnie definiowalne ramy. Jak zapewnia IMGN.PRO tytuł nacechowany będzie trudnymi wyborami moralnymi wynikającymi z zaskakujących, nielinearnych zwrotów akcji.

Na chwilę obecną Seven nie ma jeszcze doprecyzowanej ani wiążącej daty wydania, ani platform docelowych (chociaż pierwsze jaskółki nieoficjalnie informują o PC jako platformie docelowej). Aczkolwiek – jak udało się nam dowiedzieć u jej producenta – gra na pewno nie ujrzy światła dziennego w 2015 roku.


Seven is a Thief-inspired, 3D isometric RPG, in which you take on a role of a lone traveller. You’re going to explore a nonlinear, sandbox world – Empire of Vetrall.

Classic isometric gameplay is going to be redefined with parkour climbing system that gives you the ability of free-traversing obstacles on any height horizontally and vertically. Quest line set in a „beyond post-apocalyptic” environment is created by minds behind The Witcher 3: Wild Hunt. You can expect branching choices with moral consequences.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*