Real Boxing Vivid Games

Bydgoskie studio Vivid Games, pracujące obecnie nad kontynuacją niezwykle ciepło przyjętego Real Boxing, odnotowało rekordowy wzrost zysków netto po zamknięciu drugiego kwartału bieżącego roku. Wspomniany zysk w pierwszym półroczu 2015 r. wzrósł aż o 145%, osiągając poziom ponad 2,1 mln złotych. Dzięki temu przychody spółki na koniec czerwca przekroczyły 8 mln zł. Jest to niewątpliwie efekt rosnących parametrów monetyzacji Real Boxing, co z kolei napawa twórców optymizmem, jeśli chodzi o nadzieje związane z mającą się ukazać na przełomie trzeciego i czwartego kwartału kontynuacją gry.

Trzymamy kciuki zarówno za pierwowzór, wciąż cieszący się ogromną popularnością (ponad 25 mln pobrań), jak i nadchodzącą wielkimi krokami drugą część, która jest w ostatniej fazie produkcji. Już odbyły się pierwsze beta-testy, a w trakcie zakończonych niedawno targów Gamescom gracze z całego świata mieli okazję zapoznać się osobiście z produkcją Vivid Games.


Polish developer Vivid Games reported a record increase in net profit after the close of the second quarter of this year. The company’s revenues at the end of June exceeded 8 million PLN. This is undoubtedly a result of increasing monetization parameters of Real Boxing.

Autor Adam Ginel

Adam to ustatkowany gracz z krwi i kości. Mąż, ojciec, a także wieloletni miłośnik elektronicznej rozrywki w formie wszelakiej. Gry wideo traktuje jako coś znacznie powyżej zwykłego hobby, wynosząc je ponad inne pasje – muzykę i książkę – dostrzegając jednocześnie, jak wiele mają one wspólnego z innymi sferami jego zainteresowań.